sh123

Alla inlägg under oktober 2010

Av sh123 - 30 oktober 2010 09:44

Hej! Ska bara säga att kl 14:00 ska jag på badkalas i Lerum    Vi ska bada utomhus :D Just nu är det ungefär 5 grader celcius   

Jag är nästan den ända tjejen som inte fryser då!     Men tur att dem vågar! För ensam vill man inte vara!

Vi ska äta glass & hamburgare också...med badkläderna på! 


Festa loss!

Av sh123 - 27 oktober 2010 17:07

Ylandet kom från skogen...det var kanske...varulvar!   Och...pust! tur att jag är vampyr! Vi vampyrer är ovanligt starka! Men ohnej....tänk om...JAG FÅR EN SJUKDOM AV DETTA!


Jag gick & la mig...då ylade något..det kom upp i mitt knä...


Det var en varg med en lapp i munnen,jag tog lappen & läste:Du är vampyr nu! Här är din vampyr hund,du ska ta hand om den & upp fostra,snäll men våldsam!


  


-Hun..elelr vargen stirrade på mig med stora bruna ögon.Jag förstod att detta var sanT! Men sen kollade jag på brevet igen...det stod P.S Ta hand om den som en vanlig vovve!


-vOFF,Var inte rädd! Jag är din hjälp reda! Jag ska följa dig med ..vovv..livet!

 

-Det är inte sant!!! DU talar!

 

Jag tänkte att jag kanske ska ta honom på en promenad...

 

Vi gick till stranden.Han var kopplad,ifall han skulle bli våldsam...

 

Ahh...något buffade till mig...HAN VÄXER!

 

Titta,först såg han u så,och nu så!   

 

 

Kopplet slets sönder och Wolvie var fri.

 

Fortsättning följer...  

3!

Av sh123 - 26 oktober 2010 19:13

Ja,va kul! Bloggstafett etapp 3 har börjat! Och jag har anmält mina 2 mest aktiva bloggar!   Panfukompisarna.blogg.se och sh123.bloggplatsen.se (som du besöker just nu!)

Och jag tror nästan att slottet blir det nya poppis stället!

  


Många,va? Det är för att Bone...eller jag menar Carl Caruso är där!


Guldpandor får vlja en dräkt men O gp får en möbel


_______________________________________________________________________


Sedan ville 2 pandor vara med på bild! Först Minou7


  

Ojdå..hihi Jag blev gömd bakom Fridaloppa!


& Nu kommer även FCB (minns inte exakt namnet...se på bilden)


   Oj! FB5 var det visst!   

Av sh123 - 26 oktober 2010 14:13

Hej! Många tjatar på mig om att ta tillbaka min gamla blogg...men det domännamnet är upptaget...så jag tar panfutjejens.webblogg.se,okej?  

Av sh123 - 25 oktober 2010 19:00

Denna sagan är lite inspererad från Halloween! Och huvud personen är Angel,sagan låter inte alls läskig eller spännande....men det blir den!


I detta inlägget skriver Angel med röd text!


-Pappa,jag går till skolan nu! Skrek Angel efter hon hade ätit frukost.

 

Första räknade vi matte i 1 timme & hade rast i 30 min,sedan var det lunch.

Och då gick världens sötaste kille förbi! Rasmus!

 

-Oh! HAN E SÅ GULLIG!   

 

-Men Angel...kolla på honom! Ser du inte något mytsiskt?

 

-NAAAAAAAAAAAAJ!???

 

-I ansiktet??

 

-Ja,men det är  narturligt med sömn i ögonen! Jag ska bjuda ut honom,vi ses på lektionen!

 

-Men...men...Angle? Det var inte det jag menade! Han är en vampyr!

  

 

-Nej! Det är han inte...lite på mig!

 

Och så gick jag och bjöd ut honom...han svarade ja! Jaaaaaaa! Vi ska ha en träff senare i glassbaren!

 

Senare i glassbaren...han hade kammat sig sååååååå fin,fint!

 

Han böjde sig fram mot mig...sedan tog han min hand och sedan....AJ! Han bet mig i armen! Jag svimmade! Han sprang iväg jätte fort!

Men först sa han!

 

-Hah,vad lättlurade flickor är nu för tiden,snart tillhör du oss....vampyrer!

 

Det var det sista jag hörde,såg och tänkte på och så hann jag tänka:Laila hade rätt! SEDAN svimmade jag!

 

Nästa dag vaknade jag upp..Jag gick hem för att borsta tänderna!

 

-Allt var nog bara en drömm! Jag gick nog bara hit i sömnen...men när jag fick se mina tänder...då blev jag häpnad!

 

-AAAAAAAAAAAAAAH

!!

 

Vad är det älskling? Kom mamma in & sa

 Jag,jag,jag! Blev biten av en vampyr! sa jag

 

Men sluta fantise....

 

Mer hann mamma inte säga förrän jag vände mig om & visade mina tänder.Nu var det hon som svimmade!   Jag skulle ha lyssnat på Laila! Han var verkligen en vampyr!

 

Jag gick till vulkanen (& skolkade från skolan påg. av detta)

 

Och då hörde jag något eller någon yla...det var fullmåne...

 

  

 

Fortsättning följer,håll utkk imorgon!

 

Av sh123 - 25 oktober 2010 18:55

Idag försökte vi få med hela panfu på stadens tak,fast det gick inte så himligt bra!

  


___________________________________________________________________


och här är en bild jag målat!   


Vad tycker ni om den?


P.S Saga kommer<3!

Av sh123 - 25 oktober 2010 18:20

Hej på er!   Nu har jag fixat så ni kan anmäla er till en klubb och få nyhetsbrev från min blogg! Gör bara såhär!


Skicka ett mail med rubriken "klubb" till panfublogg@yahoo.se  Och glöm inte att ta med era pandanamn! I klubben kommer ji få....


1.Jag ordnar klubbmöten och skickar det BARA till klubbmedlemarna!


2.Jag rapporterar om senaste nytt i bloggen om tex vem som vann tävlingen eller om det är något annat speciellt..


3.Glöm inte att allt detta ¨hålls via mail!


Här är lite frågor som många säkert tänkte ställa!


Kostar detta pengar? Svar:nej,såklart! Detta finns för att det är kul! Och dessutom kan jag inte äns ta emot pengar!   


Kan jag avbeställa det? svar:Ja,gör bara samma sak fast ha med detta i mailet:Jag vill inte längre ha nyhetsbrev!


Svårare än så är det inte,håll höjd!


//sh123


Av sh123 - 25 oktober 2010 16:11

Hej! Idag tog jag bild!   

 

___________________________________________________________________________

 

Kommer mer inlägg (och bättre) sen!

Cbox

Presentation


Hej! Jag heter Sh123 & SKRIVER här i bloggen,jag tillåter kommentarer,men ingen spam ;) Hoppas du trivs här"

Sh123´s designer

Fråga mig

11 besvarade frågor

Pandabloggar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min blogg e värd:

Besöksstatistik

RSS

Så här många har besök min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards