sh123

Alla inlägg under december 2010

Av sh123 - 31 december 2010 09:55

Godmorgon och gott nytt tår! Ni har kanske sett nyårs designen?   Det är ju ny år! Eller hur. Vi ska skjuta fyrverkerier,men jag gillar inte det pågrund av alla olyckor   Det räcker väl och kolla på grannens? Vi har också köpt ett super bra strössel! Det är en burk med massor med olika strössel i sig Såhär ser den ut ovanifrån: (bild från google) Igår köpte jag också ett nytt petshop hus..eller vad man ska kalla der för!

 

Nu önskar jag er ett Gott Nytt År!!!

 

  

Av sh123 - 29 december 2010 17:22

Den här reklamen kom upp när jag besökte en blogg förut:    Kolla på dem noggrant,men glöm inte snegla runt med ögonen lite,VISST SER DET UT SOM ATT DEM RÖR SIG? Detta är till och med en stillbild,jag tog den med printscreen knappen! Usch,fy vad yr man blir av hjulen!

 

Och i msp pågår der en tävling,man ska göra en nyårs film!   

 

Den har jag gjort redan ♥ En till sak! Ni får gärna se den..hehe!    Jag heter Sajja och är på level 7 (på moviestar planet) Jag kommer skicka in filmen sista dagen,för då hamnar min film på första sidan xD

 

Jag tänkte också ha en liten tävling i moviestar planet!

 

Den som gör den bästa nyårsfilmen! När du gjort filmen,skriv på kommentar här vad den heter och vad ditt användarnamn på msp blir. Vinnaren får en auto + en present!   

 

Och vill någon veta hur man gör ett sådant hjärta: ♥ Håll inne alt (till vänster om tangenbordet) och siffran 3 (längst NER till HÖGER om tangentbordet) så blir det ett hjärta,så alt + 3`=♥ P.s Prova en gång att byta ut 3:an mot en annan siffra!

Av sh123 - 29 december 2010 14:06

Hej och godmorgon alla pandor!


Man ska nog säga:God förmiddag   


Okej okej! Du har rätt,du vinner!n Oh,detta är en ny journalist i bloggen,Fjortiiz_love från Moviestar planet,hon får skriva hä´r ibland!


Japp,och jag söker vänner på msp,där heter jag Fjortiiz_love! Sh123,ska jag eller du presentera nytt i panfu?

 

Det kan jag göra,jo! Man ska hitta alla fyreverkerier om man hjälper Manny & han är i staden,Kamaria hjälper man så man ska spå sin framtid,hon är i djungelgrottan!   

 

Mvh Sh123 och Fjortiiz_love.


Av sh123 - 28 december 2010 20:54

Hejsan! Förlåt för att jag inte har skrivit på typ.. 4-5 dagar,jag har sovit över med en kompis ALLA dem dagarna,men imorgon börjar jag igen.Och nu är iglon i djungeln borta!!    Och julen över..jag fick massa roliga julklappar!    Några favoriter jag fick var nog..uhmm..rökmaskin,petshop och fingerboards! Har 11 fingerboards just nu    Och snart ska jag göra om bloggdesignen..till nyårsdesign! Här är en bild jag har ritat:    Hehe!   


Nu säger jag: Godnatt,vi ses imorgon!


  

Av sh123 - 24 december 2010 04:00

 

Godmorgon på er! Idag är det JULAFTON! Jag säger god jul,och gott nytt år!Free Smiley

 

Jag kommer ha jättekul idag! Vi ska fira julafton hemme. Vid ca kl 3 eler 4 kommer min släkt! (från mammas sida) vi ska fira jul tillsammans! Först blir det kalle anka!

Free Smiley  Alltid lika kul! Sedan ska vi äta smarrigt julbord...

 

Sedan får vi lite tid att umgås tillsammans & ha kul,efter en liten tid efter det blir det julklappar!   

 

Klicka HÄR för att komma till julbloggen    fast eftersom inte många får/kan vara inne på datorn idag,så är julbloggen öppen ända tills måndag! Den skulle egentligen bara vara öppen idag   

 

Men ha kul,och en riktigt god jul!   

Av sh123 - 23 december 2010 17:52

   Här får ni gissa vilken kändis detta är! Ledtråd:En sångerska! Skriv i en kommentar,om flera har rätt,lottar jag!   Förnamn & efternamn!

 

Om man har en blogg får den järna bli tipsad! Och så ni vet,DET ÄR JULAFTON IMORGON!     Jag har slått in julklappar ,storstädat mitt rum osv.Fast sovit hos min kusin också!   

 

Kommer tyvvär inte skriva så mycket på julafton & Juldagen xD Så vi ses på Annandagen..eller vad det heter!

 

Nu önskar jag er en röd  en God Jul!

  

Av sh123 - 22 december 2010 17:50

Omröstningen Vad är det bästa med julafton,tycker du? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!


Jag ska kanske sova över hos min kusin sen,så detta var kanske sista inlägget! Vi ses! //Sh123   

Av sh123 - 22 december 2010 11:05

HEJ ALLA PANDOR! Jag är så glad! för nu har vi looooov!! Så nu har jag mer tid till:

 

.Kompisar

 

.panfu

 

.Leka i snön

 

.blogga

 

.Och moviestar planet! Här är några bilder från idag:    EnLLa,ville va med på bild! Hon är typ en av dem första jag träffade i panfu!   

 

Här åker jag skidor,ni vet! Man fick ju skidorna om man hämtar minst 20 paket!    Och här dansade alla:    Och nu börjar jag tänka på: //  

Cbox

Presentation


Hej! Jag heter Sh123 & SKRIVER här i bloggen,jag tillåter kommentarer,men ingen spam ;) Hoppas du trivs här"

Sh123´s designer

Fråga mig

11 besvarade frågor

Pandabloggar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min blogg e värd:

Besöksstatistik

RSS

Så här många har besök min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards