sh123

Alla inlägg under november 2010

Av sh123 - 30 november 2010 22:30

Imorgon är en super dag! Varför? Jo,MÅNGA anledningar!

 

1.23 dagar till julafton!

 

2.Man får öppna luckorna på sina kalendrar och se tv:kalender på tv.Den börjar kl 07:15 på svtB!

 

3.PANFU,adventskalender   

 

Detta var bara ett litet kort inlägg!

 

P.S Hoppas min blogg får komma med på panda-blogg listan i panfu bloggen !

Besök gärna Ella & Max blogg,dem är panfu´s egna superreportrar!   

 

http://blog.panfu.se

 

P.P.S Tycker ni jag ska börja skriva med en annan text-stil? T.e.x såhär exempel,eller varför inte såhär: Tycker ni? Skriv en kommentar vad du tycker!

//Sh123 sov gott!

 

Av sh123 - 30 november 2010 20:22

Hej hej! Tack för alla fina komplimanger !   Och ett stort TACK till alla som deltog i min bloggstafett! 16 har redan anmält sig på bara2 dagar!   Åter igen:Tack,tack tack! Min stafett avslutas på söndag.(KANSKE LITE TIDIGARE )

 

Hoppas även min blogg får komma med på panfubloggens lista! HÄR är en länkning till dem: http://blog.panfu.se

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Till ni som vill veta varför jag inte skrivit idag: Jag hade skateboard.Det hände en liten olycka där.Jag åkte i cykelhjälm och ramlade BAKÅT   Så snart ska jag & pappa åka och köpa en riktig "skate-hjälm" .Men tänker INTE suta med skating! Vad skulle hända om alla gav upp direkt ;)

 

//En glad "aj" men en Sh123 aom har lite ont!     

Av sh123 - 29 november 2010 18:30

Hej igen!   Jag har skapat en lista där jag kan ha pandabloggar! Fråga gärna om din blogg får komma med där.Fast jag kommer redan NU lägga ut några bloggar jag läser.Love ´n´ peace,lingon ris!

 

//Sh123  

Av sh123 - 29 november 2010 16:37

Tjensre på er,zötisar! Många blev ju ledsna för att dem inte vann bloggs´tafetten..det blev jag med!    Och just därför tänkte jag ha en bloggstafett! Anmäl din blogg,här i en kommentar! Jag lottar ut mellan 3-7 finalister <(beroende på hur många som anmäler sig) Utlottningen pågår på söndag (2:a advent) Så lycka till!"4

 

 

//sh123

Av sh123 - 28 november 2010 16:57

HEJ! Den senaste tiden har jag hållt på med en bild! Jag har också skickat in den till panfu´s bildgalleri! :D




Fin eller ful?



Och glöm inte att vi har en tävling på gång,klicka HÄR för att läsa tävlingregler osv.




Skicka väldigt gärna in historier,bilder eller annat du vill skriva till mig eller publiceras i bloggen.Skicka till;:



//Sh123

Av sh123 - 28 november 2010 16:02

Mollymo:Snälla säg var hemsidan där man kan göra pussel heter!

 Svar:Klicka här! Jag gjorde det alltså på pageplugins.com   


Såhär gör man:

  


Sedan kopierar man koden längst ner!



Hehe..kanske inte så mycket :) om jag glömt något,skriv en kommentar!

Av sh123 - 28 november 2010 12:40

  ♥ ♥Hej ! Ni vet väl att bloggstafette  på panfubloggen avslutas idag eller imorgon? Jag är så spänd!

//Sh123 


♥Jag har ju såklart anmält min blogg


//Sh123

Av sh123 - 28 november 2010 11:04

Här är en video jag gjorde för JÄTTE längesedan!

Cbox

Presentation


Hej! Jag heter Sh123 & SKRIVER här i bloggen,jag tillåter kommentarer,men ingen spam ;) Hoppas du trivs här"

Sh123´s designer

Fråga mig

11 besvarade frågor

Pandabloggar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Min blogg e värd:

Besöksstatistik

RSS

Så här många har besök min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards